torsdag 3 april 2008

Sjuk igen..

Hej,hej.Inte varit online nu så mycket,för jag blev sjuk igen..Magsjuk dessutom,den sjukdomen jag hatar mest av allt! Hatar att må illa och att spy,men så här i efterhand är det ju skönare att spy när man mår så jäkla illa,man kan ju säga att jag har fått testa min fobi nu iaf och faktiskt inser man lite att all tid jag går omkring och oroar mej för att kräkas är rätt onödig för såå hemskt är det ändå inte,jag är emetofob=stoor kräkfobi och har utvecklat b.l.a panikångest p.ga det ( Ni som inte vet)Troligen därför jag fick magkatarr med när jag var typ 16,och panikångesten har jag haft sen jag var typ 11..
Men nu mår jag bättre,det blev snabbt bättre,skönt! Började igårmorse och var som värst fram till lunchtid-(då är man inte glad för att man har en hund att gå ut med..)Gick rätt bra hos AF i tis,kvinnan jag pratade med där var hjälpsam och satt tydligen med i styrelsen för ett privatdagis här nära mig som heter snäckan så hon skulle prata med de andra där so u never know,hade varit sjuukt kul att jobba på ett privatdagis,montessori dessutom-(tror överlag att där är fler proffsiga människor där)lättare att få sparken med tror jag,för inom kommunalt är det ju typ omöjligt att få sparken,vilket jag tycker är rätt korkat,det måste ju ändå finnas någon slags känsla av att man ska göra ett bra jobb och vara intresserad på riktigt annars tar någon annan din plats,(tycker jag iaf).Sen var det ju gitarr..men det gick faktiskt ok-inte att jag var duktig eller så men gitarrläraren var snäll och pikade inte mej,skönt!
Ikväll kommer Angelica hit,ska bli kul!Då kan jag med få lite hjälp att fixa mat etc,fortf väldigt slö,sovit jättelänge idag.Vi ska se unga mödrar,dokumentär om den kidnappade flickan Madeleine+Brottet,så det blir en lugn tvkväll-orkar inget annat..
Lite sugen på wokade grönsaker med kyckling o nudlar,har ätit ngra skorpor bara sen igårkväll så hungern börjar komma nu..Ska nog ta lite keso+frukt nu och kolla på beverly hills-gamla avsnitt,Brenda har nyss börjar dejta Coola Dylan..Och fy vad han är sexyy,tyckte jag även då-ännu mer hihi,klart han är ju coola,mystiska killen med lite bad boy i sig+lite varm,vem gillar inte det?Speciellt när man är 14 år..Och dom spelar typ 16 men är närmare 30 (och det tänkte man inte alls lika mycket på då.)
Bifogar en bild på Lukas när han leker med strängarna på gitarren när jag försökte öva i måndags..Nisse borrade ner sig i sängen och tänkte nog bara GET ME OUT OF HERE..!Kisses Becca

Inga kommentarer: