tisdag 15 april 2008

Idag/Ikväll

Jag har överlevt ännu en gitarrlektion..bara 2ggr kvar,nice!
Har varit en rätt bra dag idag-inte med hur jag mår för tillfället men med tanke på vad som hänt och hur jag känner med vissa kollegor ibland så kändes det faktiskt helt ok,gick till småbåtshamnen med de små idag,mysigt o härligt väder.
Imorgon är jag ledig,skönt! Ska fika (eller rättare sagt ta ngra glas vin)med Rebecca-aldrig varit en fikatyp-antingen mat eller vin,öl..Nu hr jag även slutat med kaffe-duktigt va,har nog rätt bra karaktär när jag verkl bestämmer mig,har ändå slutt röka+slutat äta rött kött tidigare(-men kan avslöja att en minicigarett á la vogue eller en mentholcigarett har lockat nu i dagarna)Ska bli kul att träffa Rebecca inte setts eller pratats på länge,hon har säkert lite bra råd eller pepping till mig,hon är inte som jag i ett förhållande,utan mer planerad o vet lite bättre hur man spelar med en guy..jag är helt för ärlig tyvärr..Men allt har väl ett slut?
Har Angelicas goda lasagne-rester i ugnen och nyss druckit upp vinet..(för typ 8 dagen i rad..)Desperate Housewifes börjar idag,loves it!Så det blir mat o tv innan nissen behöver gå ut på en walk,sen blir det bädden rätt tidigt tror jag,trött(-ej sovit bra på många nätter..)Dagens trista:Vill inte tänka på Nik längre ALLS,dagens positiva:Har en dejt på g..!Flirty-Becca

Inga kommentarer: