måndag 14 april 2008

Here I go again..

Sitter här framför datorn med tårar i ögonen..Nu är det jag befarade helt säkert bekräftat ang Niklas-(så nu är han även en lögnare och ego..)Så jag mår såklart inte bra med tanke på att jag gjort såå mkt för honom..Lär er av detta tjejer-Lämna killen direkt när det blir stora problem annars går han vidare så står ni där som fån mot slutet medans han gått vidare..
Nä ska fan börja dejta på allvar nu o kämpa på att komma över detta skitet..Det positiva med detta är att det nog var det enda sättet att komma vidare på,bara störigt att så fort ngn kille visat intresse så har jag gett vika för Niklas för jag trodde det vi hade var speciellt,men tydligen inte..Men nu är det över så: glasklart den 25-jag säger bara det,nu ska det faan hända grejer-jag ska inte ta ha hänsyn till honom för 5 öre!Det jag är mest arg/ledsen över är att han stört mig i 1,5 år helt i onödan och nu när han kan gå vidare med en annan så är det ok??sånt jäkla ego den killen har.. Både jag o Angelica visade för honom på olika sätt var vi står i detta-hon skitförbannad med såklart-me too.. Och han blåneka,han tror väl att MÖ är stort..men har man connections så har man..han får inte ens ett hej av mig igen.Har tyvärr fått ta bort några ifrån Facebook för att släppa detta helt. Så nu vet ni iaf lite om vad som hänt.
Igår gick jag o Angelica ut o käkade med Johan,trevligt! Och idag efter jobbet träffade jag Jane o lilla Tilde,vi promenerade först sen käka vi sushi på nama,nice.
Lägger in en bild på Angelica+Johan och två på Tilde+Jane.Kramar Becca

Inga kommentarer: