torsdag 24 april 2008

En perfekt ledig dag.

Nu får jag muntra upp er och mig själv med ett lite gladare inlägg..
Igår var jag ju ledig,hade en supermysig dag i solen:)
Sov ut,gick en runda med Nissen,sen mötte jag Anna vid 12 på nama,vi käkade sushi och jag drack ett glas vin (bara jag på hela stället som drack ngt med alkohol..)
En man som flirtade lite med mig tror jag (alltid kul:)Synd att man inte bara kan bjuda ut ngn så..(eller vågar rättare sagt)Sen satt vi ute en stund i solen o snackade,sen rusade jag iväg till Marie o fixade naglarna,som nu är jättefina!
Sen mötte jag upp Anna hemma hos henne så promenerade vi till Pilängen för att hämta kidsen.
På kvällen kom Angelica hit,vi käkade lax (som jag fick av snälla Anna)drack vitt vin-såklart+kolla på tv b.la barnmorskorna+sex and the city-loves it!
Ikväll skulle jag egentligen hem till Anna o käka pancakes men tyckte synd om Nisse+är rätt trött..Så det blir tvkväll med:Unga mödrar,medium,debatt och cold case eller efterlyst-Brottet har uppehåll ikväll-trist mitt favvo..
Imorgon är det ju PARTYY så kul!! Velat dit nu ett bra tag.
Ska förfesta hos en väninna till Jane som tydligen bjuder på mat och dricka med,trevligt!Vi ska vara precis vid torson så det är nära sen till glasklart,så vi får se om jag fixar ngn dejt eller flirt-på tiden nu..!Där brukar vara snyggingar och framförallt lite äldre människor.
Nä nu får jag bänka mig framför tvn med min bakpotatis med räkröra-såå god (ifrån smörgåsbutiken)Kisses, Party-Becca

Inga kommentarer: