fredag 18 april 2008

Thank god its friidaayy!

Hej,hej.Nu sitter jag här framför datorn,sjukt stressad egentligen-men ni vet väl vad jag tycker om att stressa..så här sitter jag o bloggar istället..
Ska hem till Lina,får fixa till mig lite hos henne istället medan vi dricker lite wine,vi ska till Koi-Lilla torg hon är ju lite yngre än mig men jag tror att vi båda gillar det stället,hoppas på lite hångel faktiskt..hihi-(ikväll hade efterfest vid torso passat bra)cause me so horny-(en låt) Imorgon skulle ju mina släktingar komma,men dom har avbokat precis..trist! Men ska försöka få hit Gitte-min faster,(det var min kusin Nina som inte kunde denna helgen)Annars ska jag försöka hitta på ngt annat,kanske middag i stan,anyone intrested? På söndag ska jag ev träffa Anna.M som jag inte träffat på länge. Nä nu får jag äta mina kycklingvingar+klä mig o gå ut med Nissen,Lina får väl snart spader..(Lite bilder kommer nog in imorgon)
Dagens trista:Angelica är magsjuk-(vi skulle umgåtts ikväll och imorgon..miss u!)Dagens positiva:Känns som jag mår liite bättre än tidigare i veckan-(och bara lite betyder mkt just nu!!)dels för att jag pratat lite med killkompisar-Broderick+Patrik,pratade även m Jane idag och hon hade msnat med Nik och han nekar-nu sa han att det var en klasskompis han hade dejtat..vet inte om jag tror på det dock-men har väl kommit fram till mer o mer att det spelar ingen roll,jag kommer ändå aldrig veta sanningen och nu när det är helt nerlagt så får jag försöka skita i vad han gör,och det blir nog bra! Kramar o ha en mysig eller crazy friday friends..R

Inga kommentarer: