fredag 4 april 2008

Fredag!

Heloo! Är fortfarande hemma..är typen som hellre är hemma en dag för mycket än för lite,och jag var fortf jäkligt trött igår,men nu känner jag mig frisk,bra.
Kan inte säga att min o Angelicas kväll igår tillhörde dom bättre träffarna precis..jag var rätt seg själv ju,hon var superförkyld-kunde knappt prata+nös hela tiden,så jag bara störde mig på läget..dessutom hann vi bara ses ett par timmar innan vi skulle lägga oss,dessutom så fick jag schasa ut henne en stund efter hon somnat för hon snarkade el typ andades vääldigt högt(-allergisk mot sådant)
Så hon fick sova i mitt kök..Ändå hade jag svårt att sova+fick gå upp o väcka henne 6.40..Men sen sov jag länge,skönt.Och stackars henne!
Vi åt iaf thaimat och kollade tv,alltid kul med sällskap-men såhär i efterhand kändes det som en rätt trist kväll,blir nog bättre nästa helg när vi ses och b.la ska träffa mina släktingar ifrån Kph,ofta roligare att komma ut o göra något,jag har redan ugglat härhemma så mycket själv så jag behöver nog något upplyftande.
Och imorgon är det ju Annsanns födelsedagsfest,var först rädd att jag skulle missa den p.ga sjukdom men det tror jag absolut inte nu!En sak stör mig bara..jag hade bokat en tid för mina naglar igår,men den fick jag ju avboka och nu ser mina nails för jävliga ut!Dom växer otroligt snabbt..Så när jag äntligen ska ut ser dom fula ut,suck.
Idag händer inte mucho,kanske en sen promenad med Jane ikväll,och ev med Broderick i e.m,sen börjar talang ikväll så det lär jag se eftersom jag bara är home alone.Nu blir det snart bad-så skabbig nu..sen lite städning,+mys med mina djurisar.P.S fick en stark känsla innan av att jag är redo att move on och sjukt trött på Nik situationen(-han blir inte insläppt här mer,om man säger så..)Han hade inte gjort ngt i kph och han skrev till mig på sönmorgon,men mer har jg inte hört av honom så man kan ju alltid hoppas. Ibland känner jag för att vara singel i all evighet för att jag är så trött på allt som hänt mig så jag liksom inte orkar mer,har inte kvar gnistan att det kan vara kul med någon ny,förstår ni?Samtidigt vill jag ju ha en familj och allt annat ett förhållande ger,men det ska vara en riktigt bra kille denna gången,och nästintill perfekt om jag ska bli intresserad.

P.s hade en obehaglig sexdröm imorse..Jag hade sex med en gammal,ful gubbe+ngn tant som hade kuk,ja!?threesome i all ära men med dom??usch..Måste vara desperat hihi.R

Inga kommentarer: