måndag 21 april 2008

A real man!

Shiit nu har man fått reda på ännu mer ang nik..(Igårkväll rättare sagt)Har en nära vän som är vän med hans nya intresse..dom var iaf ute och fikade igår och sen meddelade såklart min goda vän hur läget var,och det var nästan precis som jag trodde..(har jämt rätt)Han var skitintresserad av henne,ringer henne mkt och enligt denna tjejen (som jag ej vill nämna via namn)vääldigt på! Men hon verkade inte så intresserad enligt min vän,utan höll med om hans omognad,skryt om bilen,osv.. Han hade även kontaktat henne o berättat om hur hemsk jag var som slog honom och att jag ville ha barn etc..såklart inget han hade gjort som var illa..(offerrollen som vanligt)Så min väninna fyllde ju i luckorna lite haha.. Usch han är pinsam!!!skäms som kämpade på så länge för en så osäker o ytlig typ,finns ingen jag avskyr så mkt som honom!Så falskt,han var här för 4v sen och förklarade sin kärlek sen blir han intresserad direkt av första bästa och berättar bara sin sida av historien..trots att det är hans fel att jag kämpat på som jag gjort..dessutom frågar han min väninna Jane varför jag är arg o att han inte vill skiljas som ovänner??vad fan tror han-(han lever i en drömvärld..)Usch,usch,usch!!Svårt att förklara här allt skit han gjort-men mina närmsta ni vet iaf. Därför får man verkligen hitta en mogen man som gärna varit i en del förhållanden innan,och förhasta er inte-man behöver inte bli tillsammans direkt,dejta runt lite först!Glasklart känns som ett bra ställe-mognare människor,men har ingen brådska för det. Känns som ett white-trash uttalande plötsligt passar så bra här:Dont want a boy with his toy,I want a man with a plan. Kisses R

Inga kommentarer: