måndag 28 april 2008

Lurad..

Hello! Vem fan ska man lita på i detta samhället??en chef nä han/hon lurar dig lätt,en pojkvän/flickvän?Nä dom tänker bara på det bästa för sig själv,inte den andra,en vän? Nä hon/han vågar inte stå upp för vad hon /han tycker, och säga rakt ut vad problemet är..? Jo jag är lite trött på people just nu..Blev ju lovad (muntligt )en annan tjänst så jag sa upp mig i god tid för att underlätta för min nuvarande chef,sen nu lite mer än en vecka senare får jag reda på att jag inte fick tjänsten ändå..+jag får inte vara kvar på mitt nuvarande ställe till den siste som det var avtalat från början!!Vems jäkla fel är det..Ahh blir så arg! Blir en hel del samtal imorgon till PA-avd,chef+facket,ska även till AF imorgon.
Något positivt med dagen iaf-Jäkligt fint väder!!Och jag hade en rätt kort dag,träffade Jane efter jobbet prom lite med Nissen sen har vi grillat hemma hos dom,mysigt,grillade korv-(kyckling för mig då..)+drack rosévin,gott.
Igår åt jag thai på thaihouse här på Limhamn med Jois,sen på kvällen promenerade jag vid stranden med Lina.
Lägger in lite bilder ifrån igår och ikväll.Pussssar Rebecca

Inga kommentarer: