måndag 21 april 2008

Veckan

Varit en helt ok dag på jobbet,jag sa till chefen idag att jag var tvungen att sluta 3v tidigare,men hon var rätt lugn och sa grattis,känns så jäkla bra att börja på pilängen igen-trivdes skitbra där! Var hos Anna igår,vi snackade mkt-inte pratat på länge..(hennes 3 söta barn går där.)Jag var lite tired-är fortfarande p.ga pollenallergi-blir så jäkla trött när det är björk..Vi bestämde iaf att vi ska luncha på ons på nama,blir nog sushi,gott!Ska även fixa mina nails på ons(-about time now,funksoul brother..)Sen på kvällen ska jag träffa Angelica. Imorgon är det gitarr som gäller+ööva..suck!
Torsdag har jag inga planer,kanske en långpromenad med Jane.
Fredag är det PARTY på glasklart ska bli såå kul!Vi ska förfesta på V.hamnen med Jane o hennes vänner,vet inte om Eva hänger med,får se.
Det är planerna för veckan.
Lägger in 2 bilder,en på Annas lovely kids:Selma,Ville o Axel (+en skymt av deras hus-som är mkt större än vad det ser ut,ligger på rosenvång.)Nu får jag visa kärlek till mina älsklingar Nisse o Lukas..+käka,(det blir kyckling,ris+wokgrönsaker.)Pusssssar

Inga kommentarer: