lördag 12 april 2008

Utekväll med Eva.

Är nyss hemkommen ifrån en miniutekväll med Eva,vi började på centiliter o gram-där var sådär..sen gick vi till koi,det gillar jag!Vi hade som vanligt en hel del att snacka om-vi har vissa saker gemensamt t.e.x struliga förhållanden,att vi är öppna och (oftast)positiva. Fanns en hel del snyggingar och man fick lite förfrågningar etc.. Tex att följa med till Turning Torso på efterfest..Och fick höra att man var snygg+ngra raggningsförsök-Alltid nice..!Men med tanke på min o Evas åldersskillnad-10 år.. så blev det nog lite lammköttsvarning för henne tyvärr,(jag hade gärna stannat lite längre)Jag drack iaf en japansk GT kan rekommendera den starkt!Nu ska jag göra mig en laxmacka-svinhungrig,inte ätit ikväll..Sen sova,och imorgon kommer Angelica hit på kvällen,så dagen blir lugn,tar nog en låång promenad vid havet m Nissen+sitter fastklistrad vid datorn..måste städa med!!
Jag hade velat lägga in lite bilder ifrån kvällen,men det var för mörkt så det gick inte-har ju ingen blixt..Men lägger in ngra på mig imorgon.Godnatt alla!Becca

Inga kommentarer: