söndag 27 april 2008

Lonely..

Igår var det ju lördag och jag var helt lonely..Till en början känns det ok att vara helt själv när man är bakis..men senare under dagen kände jag mig rätt lonely-en lör med inget sällskap och inga planer är inte kul!Hade inte orkat göra ngt särskilt men lite mys med en pojkvän eller grilla,filmmys eller ngt sånt hade passat bra.
Min poäng är att just en sådan dag märker man tydligt hur singel man är..
Idag ska jag ev promenera med Lina (o Nisse såklart)Ska nog träffa Johan och promenera eller käka ngnstans med,så det kanske händer lite idag iaf.
Ska snart sätta igång och betala räkningarna,ringa in deklarationen +lite annat pappers/datorjobb till AF..suck-så jäkla mkt att ta tag i nu med AF och på jobbet etc..
Och jag har inte fått reda på om jag har ngt jobb i sommar eller inte,så det finns en hel del stressmoment nu..
Blir iaf en slapp vecka med mkt ledigt,mån jobbar jag 9-15.30,tis 9-typ 13.15 sen ska jag till AF,sen är jag ledig ons,tors,fre,på ons kör jag o Anna en favorit i repris,på tors ska jag till kph-Daniels konfirmation,på lör kommer Angelica hit så ska vi träffa A-C,på kvällen hade jag gärna gått till torso twisted-får se vad plånboken säger,(den är väldigt tunn denna månaden)Those are the plans for this week.
Kramar Rebecca

Inga kommentarer: