fredag 1 maj 2009

Inte mycket att säga om denna dagen men det ljusnar nu..



Ja idag har jag inte haft en jättepositiv dag,ni vet hur det är..en sån där dag då man har svårt för att rymma ifrån tankarna,då man känner sig en smula ensam,uttråkad,osäker o med tusentals negativa tankar istället för positiva-som igår var det helt tvärtom-men jag är ju kontrasternas kvinna:)
Var o storhandlade! tidigt i fm sen fick jag en öl i mammas trädgård(-ja jag vet det var sjukt tidigt o innan frukost men nice i solen;)Men det skulle jag nog inte gjort för jag har haft ont sen dess-i magen..så det förbättrar ju inte humöret direkt heller..
Lite annat som hänt idag som är KUL:1,Fick nyss ett sms av Angelica där hon skrev att hon kan komma till MÖ imorgon för hennes planer med en vännina är avbokade o glad är jag för det,mycket roligare nu+A kan vara med o bestämma vart vi ska gå..vad tycker ni??V.hamnen,Mitt i city-typ lilla torg eller möllan?Lutar åt mitt i city,vart ska vi äta tycker ni,help!
2,Jag ska börja prenumerera på Amelia-känns ju passande för min ålder-(nä det var mkt pga 2 biobiljetter+film som man fick i dealen)
3,Käkade nyss en god fisksoppa med b.la saffran i,mums!
4,Har upptäckt systrarna Graafs blogg- tycker att Magdalena verkar störtskön.
Nu ska jag mysa med mina djurisar som jag älskar above everything.Becca

Inga kommentarer: