måndag 7 mars 2011

Comments please!!

Hej kära bloggläsare! Jag vet att jag inte är någon "kissie" el "Blondinbella" i bloggvärlden precis..haha!!min blogg hade definitivt behövt en uppfräschning,men ni vet också..Jag SUGER på tekniken här..Jag tänker inte bli radikal och skriva sånt som folk alltid vill gotta sig i,jämt..Utan jag skriver om mitt liv-like it is,with ups and downs,dock inte med alla detaljer om allt privat/personligt eller om andra människors liv-namn,men jag är ändå rätt öppen av mig:) Och jag vet att jag inte har så många läsare..MEN jag har dock ett troget litet gäng därute-så jag ber er nu-SNÄLLA kommentera lite mer!! good or bad..känd som okänd;)Blir så mycket roligare för mig med lite feedback o att verkligen SE er som läser. Och jag lovar det är inte jobbigt alls,har du inte ett google-konto så är det bara att trycka på anonym-skriv gärna ditt namn ändå om du vill:) KRAM,Becca

4 kommentarer:

Anonym sa...

F´låt mej Becca!! Jag ska bättra mej.

Beccas sida sa...

O vem är du?:) blir såå nyfiken nu ju..

Anna sa...

Visst är det kul med kommentarer!? Jag får heller inte så många (kanske beroende på att jag har lösen på bloggen iofs!) men man blir alltid glad när där är en kommentar!
Krya på dig, puss!

Beccas sida sa...

Tack Anna.L förmodar jag? Ja det är kul,folk var mer på G i början av bloggen:) Hoppas du har det bra! Kram Becca