lördag 12 mars 2011

Idag


Vaknade tidigt (kan aldrig sova när jag druckit mycket kvällen innan..)såg att jag fått ett SÖTT sms av Thomas..så trist..sa till honom förra helgen att vi skulle "lugna ner det hela lite"(-mellan oss)för just nu är det så "fantasi-baserat" eftersom han bor där (i Dublin) o jag här..men jag saknar honom också,vi har något mysigt o speciellt ihop..:( well,well.. Förrutom att köpa presenten så var jag o handlade en massa god mat o sånt(-älskar att handla hem en massa gott-kan vara för att jag älskar food!)+tulpaner,såå fina!!
Varit ute på några härliga o lite våriga promenader med vovvis o köpte hem en bakpotatis med kesoröra o räkor.
Och nu vet jag inte riktigt vad som händer..Hade bestämt att åka mot möllan till Jenny,kolla festivalen+ut en sväng o käka etc med Jenny,men jag har varit såå bakis idag:/ så vet inte om jag orkar,o hon vet inte om hon orkar komma hit.. Så antingen ses vi,eller så blir det hemmakväll för moi.. Melodifestivalen blir det iaf-o jag gillar Swingfly o Danny(-tror mest på Danny, i det forumet.)Synd att inte love generation är med..den växer. Kramis and take care!;) Becca<3

Inga kommentarer: