måndag 21 mars 2011

SKÖNA SÖNDAG






Hade en superbra söndag i gott sällskap,var på superbra humör redan från morgonstunden,solen sken:) Angie sov ju som vanligt över (eftersom hon är en köpenhamnare)Vi gick ut med vovven i parken,sen letade vi frukostställe o det blev kakboden-jättemysigt,gott o onyttigt;)
Sen satt vi med min vovve i trädgården o njöt en stund. Sen var det dags att kolla på resor innan A:s hemfärd. Vi hittade ett fint hotell-inte budget,utan fint! 4 stjärnigt o jättefint-med alla möjliga bekvämligheter..o b.la jacuzzi o solterass med pool på taket(-lägger in ngra bilder lite senare) När A åkte hem så kom Jenny hit-o på vägen till restaurangen (vi skulle såklart äta/dricka)så ringer min mamma o frågar hur det gick med resletandet o jag sa som det var,då sa hon att hon gärna vill ge mig hotell o resekostnaden som föd.present:)) Gissa om jag blev förvånad o glad!? Helt för mycket..Så nu behöver jag bara spara ihop till uppehället-desto mer att ta med sig..o ni kan ju se mig i tax-freen..Kommer inte snåla direkt..;) Sedan käkade jag kinamat o drack vin till,Jenny tog dessert o öl:) O vi hade ett bra snack som alltid,vi med..Så en helg med underbara nära väninnor,det behövde jag..<3 Becca

Inga kommentarer: