torsdag 17 mars 2011

Krasslig:/

Halvligger i bädden,Rosa morgonrock på,täcket på,djuren sover vid min sida,regnet smattrar på rutan-Det kunde varit hur mysigt som helst om det inte vore för att jag mår dåligt.. Känner mig konstig.. Frossa o orkeslös, lite förkylningssymptom. Hoppas bara inte att det är ngn magsjuka på G..:/ O hoppas jag mår bättre tills på lör då jag har sett fram emot att träffa Angie o bruncha o annat mysigt:) But til then så känns det som att det blir bädden.. Tyvärr måste jag ut i regn o blåst nu med vovven med- man slipper aldrig rundorna, hur sjuk man än är.. Sen blir det vila, vila o vila o lite tv tror jag. Kram till dig! Becca<3. Dagens what? Förrutom sjukis så hade jag tjafs med en person idag, hon har visat bossig attityd ngra ggr för mycket nu o det finner jag mig inte i,inte heller att ngn talar nedlåtande till mig- forget it!! Men visst, aldrig kul med bråk i längden o speciellt inte då vi måste kunna jobba ihop..Inte van vid bråk heller, men har svårt för kontrollfreaks o bossiga o stirriga o negativa människor:( Dagens Wow: Förrutom mina kids o deras söta ord till mig jämt,så känns det verkligen som att resan för mig o Angie närmar sig- längtar o är samtidigt rädd som
ni vet.. Känns som att Nice ligger bra till- sugen på France!;) Det blir i början av juni:))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig snäckan!
Bra att du sa ifrån!
Jag önskar att jag var lika bra på det som du!
Puss!

Beccas sida sa...

Tack:) Fast ibland är det inte så lätt när det gäller människor man inte känner tycker jag.. Men man ångrar sig när man är tyst! Alla har vi våra problem o det ger ingen rätt till att inte vara trevlig eller bossig mot andra, Kram till dig med<3