söndag 27 mars 2011

En lite annorlunda helg..






Gårdagen började väl helt ok..Men som ni vet så har jag varit lite "labil" den senaste tiden..O denna veckan har inte hjälpt till på det..Har känt: ouppskattning,falskt anklagad, missförstådd,drama,oro o lite till:/ Så igår reagerade väl min kropp på det..Fick ONT i magen o illamående b.la.. Så igår blev det ingen dejt med Hansi o inget mosaik:( Låg i sängen hela kvällen o halvsov/vilade. Vaknade lagom till midnatt nästan,käkade lite-äntligen..o kollade en jättebra dansk serie(-Den der dräber-den som dödar) Var så enormt låg så att jag nästan blev rädd för mig själv..Men idag känns det lite bättre,började dagen med en runda med vovven såklart,sedan blev det sill med mos (ifrån rökeriet här)o en öl i mammis trädgård +några grannar o världens (nä inte riktigt,men nästan) gulligaste hund,en glad o söt golden,han fick också lite öl,he loves it;) Sen har jag handlat-mycket nyttigt o bra för magen,även en vetediet som jag ska prova,just för magen.
Tar även probiotika ifrån hälsokost,(säljs även på apoteket)får se om det blir bättre..Återkommer ang det..
Sen har jag vilat lite,suttit i solen på balkongen en liten stund, o kollat skvaller-(bara bilderna som intresserar mig dock) Nu dricker jag lite bubbel o måste sätta igång med lite städ,fortsätta med tvätten..o bada innan tv-kvällen börjar-idag börjar Bachelorette,blir nog ett kul,mysigt söndagsprogram att följa. Är så tacksam över mina små darlings som varit ett FINT sällskap nu när jag har mått som jag har mått-man är aldrig ensam<3 Så det blir lite pics på mina darlings o från första solningen på balkongen för i år-lär bli många o jag LÄNGTAR!!!;)Becca P.s Lukas är verkligen med överallt..Ska jag tvätta är han där-i tvättstugan eller som här i korgen,eller i sängen när jag vilar/deppar,eller balkongen, Samma med min nisse<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är det finaste jag vet...
Du är det finaste i världen
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
som fåglarna, som blommorna på marken.

Du är min ledstjärna och vän, du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod och mina lungor, mina ögon, mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta.

Friheten är ditt vackra namn, vänskapen är din stolta moder,
rättvisan är din broder, freden är din syster,
kampen är din fader framtiden ditt ansvar.

Ja du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
som fåglarna, som blommorna på marken.

Beccas sida sa...

Men vem är du? såå fint skrivet!! TUSEN TACK<3