söndag 6 mars 2011

Lördag-Katarina o lille Theo..






Fixade lite ärenden igår fm,solen sken,det var såå härligt! Fram med solisarna;)
Shoppade loss lite på babyavdelningen på Lindex finns ju inget roligare att köpa,(jo iofs om det vore till min baby,men då hade jag blivit ruinerad..)Köpte en mössa med bilar på,en liten "mumindress" i grönt o vitrandigt,o en tjock,lite cool luvtröja i turkost+lite grönt med en stjärna på.
Blev ingen hotellbrunch igår,för Karin mådde inte så bra.. Åkte mot centralen o promenerade hem till Katarina (bor vid drottningtorget, ut mot tågspåren)SJUKT SNYGG LÄGENHET!! Men de har köpt hus nu,så ifall du är miljonär o trevlig/charmig o vill bo med mig så hör av dig;) Hade gärna bott där... Men nu med bebbe så förstår jag att de vill bo i hus.
Det var kul att träffa Katarina igen,vi har haft väldigt lite kontakt i nästan ett år nu,hoppas det blir ändring på det nu!
Vi fikade,jag höll Theo en bra stund-han var lugn o sov sött i min famn,so cute..
Mot slutet hann jag även kolla in hennes senaste inköp i lyxväg(-vi har samma LV fetisch;) Intressant att se hur vissa människor förändras när de får barn-de som har varit mer ytliga förr o uppe i sig själva,blir ofta mer jordnära o lugna efter att de fått barn..Och det är ju nog tur det!:) Mysig lördag em,begav mig hemåt strax efter 18. Becca

Inga kommentarer: