onsdag 30 mars 2011

I badet..


Nu ska jag lägga mig i badet,med diverse produkter såsom bioline mask-jätteskön! o Comfort zone peeling (allt för känslig hy) Sedan blir det pastasallad kyckling med vitlöksdressing(-som jag köpte för flera timmar sedan..)O Efterlyst..O mys med de bästa förstås:) Om jag inte är alltför trött så bloggar jag lite mer senare ikväll,och om jag inte orkar hålla de blå öppna så får det bli några blogginlägg imorgonkväll folks;)PUSS-o vet ni!? JAG KÄNNER MIG TOPPENBRA FÖR TILLFÄLLET,hoppas du gör det med..!:D Becca


P.s Om ni undrar varför jag ofta lägger in bilder på Kate Moss eller Marilyn Monroe så är det för att jag tycker de är BÄST på att förmedla känslor på bild-riktigt bra modeller- kan vara både:söta,oskyldiga,skyldiga,sexiga,snygga,mystiska etc etc.. (me like!)

Inga kommentarer: