onsdag 2 mars 2011

Detta gör mig glad...

Positiva människor,djur, mina djur, en dejt med någon nära vän,god mat,vin,bubbel,komplimanger, barns enkelhet,barns fina ord o roliga kommentarer, att sjunga, musik,blogga/skriva/planera,vara i kyrkan,all you can eat brunch/ buffé. Hudvård/smink/parfym,exklusiva accesoarer,Skratta med en god vän,lyxiga tvålar,när jag övervinner någon rädsla, spontana möten,mina danska släktingar,människor som
bjuder på sig själva,när jag lagat god mat till mig själv,mys med djuren, riktigt passionerat sex med en pojkvän,gentlemän,nyfikna människor,öppna människor,presenter-ge o få, Positiva dagar utan någon specifik anledning,shoppingtankar, resplaner,tankar på att jag snart får foto på mitt fadderbarn,tankar om att ge till någon annan,nytvättade sängkläder,välklädda män,promenera vid havet med vän o gärna Nisse,sitta ute i solen på sommaren med en latte,semester,när jag känner mig fin,när jag får uppskattning på mitt arbete,när jag är kär,när jag mår bra. Vad gör dig glad? Becca

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dej!!!

Beccas sida sa...

Åhh vilken komplimang;) Tackar ödmjukast vem du än är<3

Beccas sida sa...

Nu är jag nyfiken.. Är en mycket nyfiken person- vem har skrivit denna fina kommentar till mig? Frågat alla nära o kära..:) B