måndag 28 mars 2011

Nama med Rossan..


Ska strax iväg-dine and wine (som vanligt)med Rosita:)
Blir mycket trevligt o gott! Lite sugen på sushi,men kanske blir något annat,we will see.. Pics kommer,men senare ikväll ska jag nog ägna mig åt mina små darlings+gynekologen i Askim:D Take care,Becca

P.s Någon som kollade in Bachelorette igår?? Sjukt underhållande:D Man såg direkt vem man själv hade valt o vem som var lite pinsam,dryg etc.. Jimmy var inte poppis hos mig igår.. O där var en som var med,som bor jättenära mig som inte heller alls är min typ (han som är 45år)men smaken är som... o det är verkligen tur det! Men där fanns en hel del snyggingar i gruppen..!;) O hon (bachelorette) är ju snygg o verkar vettig/bra så inte så konstigt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kollade precis på TV3 Play så..Jimmy ; den klart roligaste liraren i gänget ju!! =inte helt i synk..haha..Hon påminner väl en hel del om Emma Andersson (Robinson) till sättet eller? Hon verkar lite/betydligt mer mogen än många av killarna, kanske dom e lite för unga.

Beccas sida sa...

Vad kul:) Njä tycker hon här är mycket snyggare än E.A o till sättet,ja det kanske stämmer-kommer knappt ihåg henne. Ja det är kul om Jimmy är kvar-underhållande ju,men inte min typ till sättet alls-för mycket liksom..Kram B vi kollar på sön va!?;)