tisdag 15 mars 2011

Söndagskväll..






Jag blev upphämtad av Eva med familj(-dvs 2 små pojkar o en man)o vi åkte mot United kyrkan. Väl där är det lätt att känna sig lite osäker-stort sammanhang o MYCKET FOLK.. Men det gick rätt bra,kändes av min panikångest litegrann,men det gick..
Magnus P-pastorn hade ett bra budskap-det handlade om hur vi idealiserar våra liv-vi ska gifta oss med DEN mannen,få DET huset,jobbet osv.. Men så står vi där o har kanske inte fått det vi önskade oss..Igenkännings faktorn var stor..O det är så jobbigt..för jag känner att jag svävar mellan hopp o förtvivlan..Han hade iaf lite positiva ord att dela med sig av..:) Hang in there,fortsätt tro på gud, o vi går igenom olika "tider" i livet-Allt har sin tid-åhh vad jag vill tro på det..!

När vi skulle åka ifrån kyrkan så skulle bara Evas man fixa ett ärende först så det blev lite exta åkande för min del..(o ja hatar ju att åka)pga min ångest..så jag satt där o mådde skit!!!!!! Till sist sa jag ifrån o fick bli avsläppt en bit ifrån var jag egentligen skulle..Känns alltid som ett misslyckande,som att man är psycho..:/ Kallsvettig o darrig gick jag ut ur bilen o vandrade mot möllan för att träffa min vän Jenny:) Efter många om o men så gick vi till en italiensk restaurang o tyvärr blev det pizza för mig-den var ok,men tröttnar snabbt på pizza.. Vi drack en öl o pratade:) Sen var det dags att bege sig hemåt,för lite mys med djuren<3 Kan bara säga till er som inte lider av ångest:Var glada för det!!! Det är en osynlig men sjuukt jobbig sjukdom som sätter käppar för en i livet..:( LOVE,Becca

Dagens 2: "The truth shall set you free"
"He doesit all for your good" P.s Det var svårt att lyckas ta bilder på Evas "bustroll"-de står sällan stilla..:)

Inga kommentarer: