torsdag 10 mars 2011

PÅ G IGEN!


Så himla skönt,känner mig superbra igen!! Magen mår bättre o humöret är mycket bättre,känner mig inte alls låg utan riktigt GLAD-som det SKA vara ju;)Men ur svackor föds ju faktiskt rätt mycket kreativt o jag har tänkt över mitt liv en del de senaste dagarna,hur man vill ha det,vad man vill ändra på,(både hos sig själv o annat) Kom tillbaka till jobbet idag,efter många dagar hemma.. först kändes det lite motigt,MEN sen blev jag såå glad över alla UNDERBARA BARN som visade mig glädje,värme o uppskattning över att jag var tillbaka:) Idag har vi b.la övat med lite äldre barn inför vår vårmusikal (som är i April)Sen hade vi matematik i våra resp.grupper,gick jättebra o var kul.

När jag kom hem blev jag sååå himla glad!! Mitt nya visakort hade kommit-o jag gick direkt till bankomaten med nissen o allt funkade finfint o jag kan äntligen ta ut pengar igen o kunna se mitt saldo-rätt viktigt;)En sten föll ifrån mitt hjärta-TACK GODE GUD! "Pengar är inte så viktigt,men när man inte har dem,så är de VÄLDIGT viktiga".

Psst: Ni får en bild på mig från imorse då jag var på väg till jobbet,tydligen mode med osminkade bloggtjejer nu ju,haha! KRAM, o hoppas du är vid gott mod min vän:) Becca<3

Inga kommentarer: