fredag 25 mars 2011

Love living,live loving..



Som ni väl vet, by now..Så är det så att när jag gillar något så gör jag MYCKET av det..o även denna gången.. Jag har ju redan en söt liten flicka ifrån Guinea..Men jag ansökte direkt till "Hoppets stjärna" om ett nytt fadderbarn o det blev denna sötisen-en 7-årig flicka ifrån Haiti<3
Om ni är nyfikna o sugna på att skaffa ett fadderbarn så vill jag tipsa om "Hoppets stjärna som verkar superbra,kortet jag fick hem kändes väldigt personligt:Tack vare dig kan... gå i skola (var en av punkterna)o hur mycket betyder inte det att för 200kr kan jag göra den STORA skillnaden för denna flickan..för en av ALLA mina middagar ute i månaden, kan jag göra så att en flicka får kunskap o rätt till ett mer värdigt liv..O jag ser fram emot vår brevväxling, o att utbyta erfarenheter runt våra väldigt olika liv o kulturer. Se så söt hon är..Hon bor i ett plåtskjul,och hon har 45min gångväg till hennes "skola" varje dag,och 20min promenad till rent vatten..(jämför det med dagens bortskämda barn)Becca<3

Inga kommentarer: