lördag 26 mars 2011

Lördag o sol..

Yes solen skiner,såå himla nice:)) Varit ute med nissen,pratat med Angelica (över en kaffe såklart)Pratat med Annsofi,som är i MÖ nu,så vi ska ses ikväll!:) Blir jättetrevligt,vi har bestämt oss för "Mosaik" på stortorget-knappt ätit tapas i mitt liv,så det blir kul,for a change.Men det är inte förrän ikväll..O nu skiner solen o jag känner mig en smula rastlös..Har suttit allt för länge vid datorn nu-beställt några skor till min mamma o klickat hem 2 bordslampor till mig:) Chattade även lite med Thomas nyss;) MEN nu är det dags att göra något åt denna dagen.. Ska ut o köpa hem lite lunch,sätta mig på balkongen med mina små älsklingar o njuta av solen o bara slappa,fram tills dess att jag måste göra mig iordning,vi ska mötas kl 19,så Annsofi o jag skojade om att då får jag väl börja vid 4 tiden för att inte bli försenad,(som jag är känd för)o jag skojade tillbaka o sa att du får "rasta av dig" nu under dagen, så att du kan vara lite lugn ikväll..Hon är OTROLIGT energisk den tjejen:D Becca<3

P.s Halvkollade på finalen igår av lets dance o det kändes faktiskt helrätt att Jessica vann-vilken kämpe o vilken varm,vacker o fin människa,det lyser godhet om henne! Davids sketch var riktigt kul med!!:)

Inga kommentarer: