lördag 19 mars 2011

Hemmadag igår..





Det var en riktigt konstig bacill det där,som inte verkade bryta ut helt..mådde fortfarande kasst torskväll o jag sov JÄTTEMYCKET,sen igår kändes det rätt bra,lite mer trött än annars bara..o ibland lite skiftande i varm/kall.

Blev "Efter tio" där b.la Carola var med-vilken utstrålning hon har alltså-helt magiskt! Dock tycker jag inte att hennes röst håller i alla genrer-t.ex gospel tycker jag inte att hon fixar, för hon har inget riktigt djup i sin röst,utan mer ljus. Hon sjöng min favoritlåt ifrån West side story-nämligen "Somewhere"(som jag även provade in till musikprogrammet med) hon gjorde den rätt bra,men Barbra är Barbra-går inte att göra i närheten så bra som hon;) Min största idol genom tiderna! Sen på Lets dance gjorde hon "enough is enough"-den gjorde hon jättebra-mer ösig låt som passar henne bra! Nog om det..

Jag slöade o vilade alltså mycket igår,pyjamas på hela dagen,ofixad,var också iväg o handlade en massa onödigheter (men dock goda saker)lite nödvändiga saker med..
Köpte lite tidningar o åt gott o lite onyttigt..Får ju besök av en snacks-älskare (Angelica) idag så köpte hem lite till ikväll med:)

Kollade lite halvt på lets dance-o jag tycker att det blev rätt så som det blev,Tina borde iofs ha åkt ut tidigare,hon är ingen dansare! Men hon har nog hållt sig kvar mycket pga Tobias charm o connections tror jag..Han e såå söt o bra!! Jessica har ryckt upp sig rejält (även om jag tycker att Figge borde varit där)o det är ju det tävlingen går ut på-vilken vinnartjej hon är,så himla söt o verkar så varm-me like:) Men jag vill alltså att Frank ska vinna,helt klart!

Hoppas du hade en nice fredag o början på helgen,B<3

1 kommentar:

Anna sa...

Heja Jessica ;) Fast jag tror att Frank vinner..