torsdag 10 mars 2011

Härliga helg..





Har en del roliga o trevliga planer för denna helgen:)
Imorgon efter jobbet (15.30)så åker jag in mot stan för att möta upp FINA Rosita för lite AW;) Tror det blir både rasoir o hipp.
Senare på kvällen är jag bjuden på middag hos Pernilla (som bor nära mig)blir mysigt med vin o mat o trevligt snack-som vi alltid har:) Så det blir en single girls night,treevleet!;)
På Lördag ska jag träffa en av mina absoluta favoriter,nämligen JENNY.H-blir jättekul som alltid,vi ska nog ut o käka o dricka lite vin/öl någonstans i möllan-trakten:) Sen hem till Jenny o deras nya hus,(som jag inte sett än..)o kolla på den spännande finalen av Melodifestivalen..
Sön-gillar jag verkligen egentligen bara att vara..Men det är ju också en kyrkans dag o på söndag är det "supersunday" i kyrkan som alltid är superbra o duktiga pastorn Magnus predikar(-älskar hans predikan alltid,inte så mycket flams o skoj,mer seriöst på ett rakt sätt.)Så förmodligen ska jag dit på Söndag,med Eva tror jag:)
Sen LUGN hemma sönkväll o lite tvätt o sånt.. Have a nice one,hinner inte blogga imorgon,men dock på lördag-då kommer lite pics med! PUSS,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Love u too!
ses på lördag!
Kramis!

Beccas sida sa...

Wow där kom det!;) Ja ska bli såå nice:) Kramis