fredag 25 mars 2011

Negativt o glatt på en gång...

Varit lite turbulent i veckan-en anledning till att bloggen varit lite ouppdaterad..Hade en supertrevlig o inspirerande måndagsvkväll med Lena,vi åt jättegott på nama, o vi pratade om allt möjligt (hon är underbar att prata med)Tyvärr är det ju så att med tanke på mitt yrke kan jag inte tala om allt för er..men det har varit en del SKITSNACK/BULLSHIT inblandat i det hela..:/ O jag är mycket upprörd pga det..!
MEN jag fick också reda på att jag är fast anställd..det visste jag inte!! Men det hade jag tydligen varit ett bra tag,utan att veta...:) Underbart att känna frihet=lycka!

Var även på undersökning hos "Företagshälsovården" i tisdags (o sånt blir jag alltid nervös över)Men hon var supertrevlig,o hon tog alla tester man kan tänka sig..urinprov,blodprov,synprov,hörseltest,EKG,andra ögontester,vikt;( etc..
Allt sånt som hon kunde se direkt var bra såsom:urinprov,EKG,blodtryck t.ex. Men sen är vi alla kallade till att träffa läkare igen om ett par veckor för att se vad blodprovet sa om många olika saker etc.

Nu är det äntligen Fredag!!! O det känns mycket skönt..:) Ville egentligen följa med Lena till kyrkan,United-Möllan.. Men är för trött..så nu blir det lets dance finalen-(FRANK MÅSTE VINNA)o mys med mina småttingar o ev mat om min mage klarar det:( KRAM Becca

Inga kommentarer: