tisdag 8 mars 2011

Lucky-post:)


Ens post är ju inte alltid kul,MEN idag var min jättekul!:)
Jag fick nämligen foton o en massa info om mitt fadderbarn.. Och det är en flicka på 9år ifrån Guinea-så söt o med lite bus o charm i blicken tyckte jag;)
Känns jättebra o jag blev sugen på att skriva till henne o hennes familj direkt!
Blev även sugen på att skaffa fler-sån är jag..SKA alltid ha mer av något jag gillar:) Ni ska få en bild på henne o hennes mamma här<3

F.ö Så har det varit LUGNT här hemma idag med..fick rätt ont igårkväll så jag stannade hemma idag med,går lite upp o ner med hur jag mår..
Blir lite tv-night,kolla in lite bloggar,läsa lite tidningar o sånt slappt:)
Nyss ätit torskfilé med ris (som igårkväll)o kan säga att det tillsammans med Keldas citronsås är riktigt gott,ett tips bara! Becca

Inga kommentarer: