tisdag 11 september 2012

Ekonomisk planering...

Tycker om att ha en liten plan på hur jag ska spendera mina pengar det närmsta året- det lät konstigt... Men ni fattar nog;) Nu går det ju lite money till Palma resan etc, snart ska vovven min till veterinären igen o få sina sprutor o behandlingar-även medicin som kostar... Inte billigt med vet.besök...!:/ Men huvudsaken är att han får må bra och vet ni?! Han är faktiskt över 100 år!!!:D O pigg för åldern! Nog om det. Sen ska jag lägga pengar på min lägenhet tänkte jag... Vill tex ha:Nya tavlor-noggrant utvalda ofcourse! Ny soffa, nya kuddar, ny hylla,nytt köksbord m.m...! Älskar ju detaljer så det kommer det bli mycket utav;) Början av året får jag börja spara till resa eller resor-om jag får som jag vill;)) Visar er vart jag vill en annan gång! Det är min plan... Har ni ngn plan eller resor som väntar? KRAM, Becca-som drömmer sig bort till Palma-regnet öser ner här i MÖ just nu...

Inga kommentarer: