lördag 29 september 2012

Mingel o lördagsmyys










Det kändes så otroligt lyxigt o härligt att kunna gå omkring på Kalk igår o äta gott av det man ville,dricka vad man ville etc-rätterna var små smakrätter-men efter flera stycken blev man ju ändå lite mätt:) Jättegott,mix på folk o åldrar.

 Kom hem lite senare på kvällen o var helt slut efter jobb-dag+att jag sovit kasst de senaste dagarna med...Kändes jätteskönt att veta att ingen klocka skulle ringa imorse!!!

 I fm gick jag o granne-Pernilla till Smörgåsbutiken där vi åt o drack gott,sen gick jag lite ärenden på Limhamn...Blev gott vin,vackra blommor,mango,ost o lite annat gott:)

 Varit inne hos min granne Stina o pratat lite om nissen o så, nu när jag snart ska resa...Börjar bli nervös inför flyget!!!:/

Nu blir det myys för hela slanten...Ska tända ljus o kolla mysig tv, laga en god matig tomatsoppa( med  b.la kyckling o en massa grönsaker i) Promenera o myysa med nissen o Lukis.

 Tyvärr ömmar min fot rejält nu plötsligt-promenerade mkt igår så det är väl därför(-fick ju in en skruv i foten för knappt 2v sen...) Bådar ju inte gott inför massa promenader i Palma..Well well positive thinking..MEN sååå mkt jobbiga hälsoproblem på sistone så jag håller på att bli knäpp:( Går inte in på allt här,men känner att jag behöver en break-absolut,känner ingen ork o inte mkt lust för någonting annat än vila,när jag inte jobbar då...

 Hoppas att Palma vistelsen gör susen för energi o allt! O vädret ser lovande ut...ca 23-26 grader o mestadels sol under dagen- lite kyligare under natten o morgonen.  Lovely! Becca  P.s Lägger in lite pics ifrån minglet+ på moi;)

Inga kommentarer: