söndag 23 september 2012

Slutet av helgen...

Ni får ursäkta att det inte blivit bilder i helgen-men det kommer! Varit supertrött idag... Ingen ork att blogga o nästan inget annat heller... Skulle eg till kyrkan, men avbokade det med.. Jag är på gott humör-men ingen energi för tillfället...Så bäst att inte bestämma så mycket-utan va mer spontan! Igårkväll hade jag lite mys inne hos Stina med Pernilla:) Senare på kvällen hjälpte-eller försökte iaf hjälpa en vän som mår psykiskt dåligt:( Idag har jag varit helslut... Så vilat en del... Var nere en sväng i em på skördemarknaden här-jag o gulliga grannen delade en muffins, sen åt vi söndagsmiddag ute-chinese for me-nudlar med räkor, kyckling o oxkött-mums! Nu är det dansk krimi på tvn, jag är nybadad o fresh, Nisse myser bredvid mig i sängen, strax är här nybäddat, myskläder o morgonrock på o ljus tända i hela lägenheten-hösten har sin charm...!:) Strax Beck o lite choklad.... Sov gott, vi hörs! Becca

Inga kommentarer: