måndag 17 september 2012

Ett snabbt hej!

Ville bara skriva till er att jag hade en fantastisk em/kväll igår, som jag är glad över att jag inte missade! Fullsatt Palladium, härlig stämning, bra musik o musiker, o riktigt kul o gripande predikan:) Känner mig såå glad över att jag hittat denna världen.. Eller framförallt att Gud hittade mig:). Känns helrätt för mig... Var fylld med en positiv energi efteråt, gick ut o åt på en pizzeria i närheten-mysigt avslut-men magen gillar nog inte pizza:/ Mår inte bra idag+ ingen sömn för Nisse blev magsjuk sent igårkväll... Kräktes både då och tidigt imorse:( Tycker synd om honom o vill bara hem! Fast annars en bra dag-de små är underbara... Börjat med mina tema samlingar nu som är:Katter:) Även fixat en del inom kulturbiten-som jag har hand om för förskolan. Blir nog lugnt ikväll med tanke på dålig sömn o magont o nisse sjuk...Annars skulle jag tränat Zumba... Hörs snart igen! Becca

Inga kommentarer: