måndag 10 september 2012

Hit the gym...


Det var vääldigt nära att jag inte gick till gymmet ikväll,men så i sista sekund ombestämde jag mig!Alltid svårare att gå när man inte varit där på ett tag(-pga sjukdom) MEN nu är jag laddad för en massa träning igen...Såå underbar känsla efteråt-en kick verkligen..och förrutom alla positiva hälsoeffekter så känns det som att man glömmer små skitsaker som man annars lägger ner energi på!:) Haft en helt ok dag på jobbet(,förrutom min mage då) Tog en massage på rasten-lyx! Blev genast bättre i mina spända axlar/nacke... På em fick jag vara med kvinnan på jobb som jag gillar BÄST!  Nämligen Marisela:) Vi har alltid kul,hon e sååå positiv o lite tramsig som jag-me like!;) Även kul att träffa de lite äldre barnen igen-nu är de 5 år,när jag hade dem så var de 2 o 3 år!:D  Nä nu ska jag gå igenom lite post o mysa med nissen innan sängen kallar... Ha en fortsatt nice vecka min vän! Becca   Dagens tips: Drycken på bilden är sååå bra (o sockerfri+vitaminer i) blir pigg av den-bra att ta den när man ska träna-innan eller under tiden!

Inga kommentarer: