lördag 15 september 2012

Lat lördag o lite kul på kvällskvisten:)


Haft en väldigt lat lördag...Inte gjort mycket...Tvättar nu,kollar lite Beck i bakgrunden o snart "Pluras kök" Mått kasst i magen pga vin o sushi igår förmodligen...:/ Fått medicin så hoppas det känns bättre imorgon:) Umgåtts lite med min snälla granne,vi gick ut o åt en sen lunch,sen blev det lite mat-shopping för min del. Även försökt hjälpa en vän som mår väldigt dåligt psykiskt...Det känner jag ju till,fast jag mår bättre idag,än för ett antal år sen... Men det är svårt,jag är ju ingen läkare o självklart vill jag att personen i fråga ska må bra! Samtidigt vill man inte dras med ner i det negativa-man måste alltid tänka på sig själv också... Blir lite gott att äta,har tyvärr bara liiite vin hemma...;) Becca P.s de vackra rosorna jag fick häromdan...

Inga kommentarer: