söndag 2 september 2012

Nails,gateau o bistro stella-love saturdays...

Var uppe vid 8, för att kl 9 fixa nailsen-blev röda denna gången:) Sen blev det frukost på Gateau med Pernilla, sen köpa blommor-tradition ju;) Sen ut med vovven, o ut i trädgården en stund, sen va jag Helslut-förkylningen gör mig fortfarande orkeslös... Så jag insåg att jag fick hoppa över 40 års festen,tyvärr:( Gick o vilade en bra stund. På kvällen kom Angie-hon skulle eg passat djuren lite när jag var i Skanör) Vi gick till nya restaurangen här på Limhamn-Bistro Stella:) Vi blev inte besvikna... Vi åt 3 rätters-lyxig mat... Det ska man verkligen unna sig... Blev räkor med gott surdegsbröd för mig,en fiskrätt med röding och kaffe+en kula citron sorbet till dessert. Sen gick vi hem nöjda o glada:) Tittade på Pluras kök.+ Beck i bakgrunden innan vi la oss. Nu är kl 9, jag har varit vaken i en timme, ska väcka Angie, sen blir det vovvepromenad, sen frukost ute-Gateau säkert. Vi ska även boka resa!!!! Yeyyyy... Hoppas få igång datorn så att man kan ladda upp bilder-har ju mkt att visa er nu;) Ha en skön söndag friends<3 becca="becca" p="p">

Inga kommentarer: