tisdag 11 september 2012

Trötter-skön tvnight

Känner mig trött med lite lätt huvudvärk...Blir väckt varje natt-o ni kan ju tänka er i typ 15 år har det varit så...Så efter en dag med massa liv o små kottar så är man trötter...Tur att jag har en skön tvkväll alone då:)

Nu kollar jag lite halvt på Playa del sol-haha! Men måste nog strax diska,buhhh...Iaf laga mat till både mig o nissen.

 Om en stund är det "Svenska Hollywoodfruar"-såå bra! Sköna o roliga Maria,konstiga o gamla Gunilla(-hon känns sååå gammal till sättet!) Kaxiga men intressanta o snygga Isabel o nya frun som jag inte tycker något speciellt om än,hon är väl trevlig.

 Ikväll ska jag nog äta min goda tomatsoppa-älskar den,keldas-som jag lägger ner lite extra grejer i,sen blir det nog ett glas vitt o ostkrokar hihi till Hollywoodfruarna;) Tur att jag tränade som en maniac igår,o ska göra detsamma imorgon efter jobb.

Bjuder på en nyvaken bild på mig,från imorse-In bed:) Kramis,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa! här ser du ju ut som 16-20 o lite allvarlig:)
ohsch, måste du ligga upponer? känner jag fick lite nackspärr nu! mr

Beccas sida sa...

Jaha ska jag ta det som en komplimang Mr?;)