söndag 9 september 2012

Söndag

Tyvärr blev mina magproblem bara värre o värre... Blev gröt o te igårkväll-mådde illa o hade ont... Vaknade o kände fortfarande av det, så jag ställde in frukosten med Rosita...:( Blev gröt igen o framåt em kändes det bättre så jag gick o kollade in min väninna Pernillas konst som hon o flera andra konstnärer ställde ut på Limhamns konsthall:) Vi satt utanför o pratade i solen en bra stund, sen bestämde vi oss för att äta ihop:) Så jag gjorde ngt ärende, hem o gick ut med nisse,slängde in en tvätt o min fina granne-(som också heter Pernilla) passade mina små älsklingar under tiden jag var iväg. Vi åt gott o länge, drack vin o pratade:) Det var längesen vi sågs så det var kul. När jag kom hem blev det en promenad med Nisse, granne Pernilla och katt Lukas:)) Så sött! Nu ligger vi alla tre i sängen, twin peaks på tvn, har ätit lite godis, min mage är sådär, o snart dags att sova...Bilder kommer, men inte haft tid vid datorn idag... Hoppas vi alla får en god start på veckan!:) Dagens: "Hemligheten med att vara lycklig, är att älska det livet man lever".Becca

Inga kommentarer: