söndag 16 september 2012

Glimtar från sommaren...Del 1:







Hade ju inte möjlighet att lägga in pics i somras,så nu i efterhand vill jag lägga in några bilder som betyder glädje för mig ifrån sommarledighet hemma,mest i limhamn/MÖ,men även en dag i Kph....I Carolines koloni-stuga-Underbar kväll fylld av god mat,vackert väder o skönt sällskap! Indiskt på möllan med min (sen långt tillbaka) härliga vän Annsofi! En varm o fin dag med god mat o drinks i Kph med Angie o Nellie:) Många middagar o häng  tillsammans med min gulliga granne Pernilla. O slutligen mina fina djur som njuter av värmen,kan bara hoppas att min Nisse får vara med om minst en till....Haft en jättemysig sommar hemma i år:) Becca P.s Eftersom det tar en hel evighet att lägga in bilder här,så blir det uppdelat,så inom kort så kommer fler härliga sommarpics!

Inga kommentarer: