lördag 15 september 2012

Början av helgen

Hade en jättebra fredag! Både på jobb o sen:) Bäst var att Lena hämtade upp mig på skolan o vi åkte till Nama där vi åt amazing sushi o vin för mig. Bäst var också som vanligt att umgås/prata med Lena-hon är den mest inspirerande kvinnan jag känner! Alltid kloka ord o väldigt positiv. Mycket skönt för mig att umgås med kristna-aktiva människor-man känner en skön samhörighet! Tyvärr blev det inga bilder,( orkade inte hålla på med det igår haha) Sen hem o fylld med positiv energi, ut på promenad med min granne-som passade mina sötnosar:) såå snällt! Sen blev det telefonsamtal o mer vin-känns i huvudet idag... ) Sen lite godis o kex med ost i bädden innan jag somnade. Nu ska jag o grannen iväg o äta ngnstans! Blir lite mer bilder här senare;) Kram o härlig lördag till er-min favvisdag! Becca

Inga kommentarer: