lördag 8 september 2012

Myskväll


Blev en mys-kväll istället,helt rätt val! Rosita ville bara ta en kaffe,så tänkte att eftersom jag inte är så social idag+helst inte äter en middag själv eller tar en kaffe på kvällen så passade jag på att komma med förslag om att ses på en frukost på Gateau imorgon fm istället:) O tur var väl det,för jag mår illa:( magkatarr..o ätit lite o dåligt idag... Druckit te nu,tar nog strax en kopp till.. O jag ska få en bra magtablett av min granne:) Jag som hade köpt hem en massa gott..Lär inte bli mycket av det ikväll...Men snart Pluras kök iaf,sen ngn krimi tror jag,kanske en frukt på sin höjd haha. Har fortfarande en STOR hög tidningar att läsa..suck,internet kommer i vägen haha!Becca-som bjuder på en soffbild+en close-up på nya håret. Sov gott sen!

Inga kommentarer: