fredag 28 september 2012

Slutet av veckan o helg.

Igår efter jobb åkte jag till Studio de lyx o fick finare nails igen-röda även denna gången:)Visar sen! Efter det gick jag o granne Pernilla.A o käkade, blev lasagne o två glas vin för moi;)  Idag har vi fotograferats med våra småttingar, jag är sååå trött att jag känner mig yr o lite illamående.. Sovit dåligt/oroligt i veckan...:( Har ibland såna perioder... MEN om två timmar slutar jag jobba o ska direkt med min kollega Nellie till Kalk restaurang-stort mingel, mat o dryck där ikväll:) O Nellie bor ju där nu-där jag vill bo, snyft... Haha! Kanske en dag;) Viktoria Park... Där man typ bor på hotell med massa lyx att förgylla vardagen med-hur bra?! Blir sen en lugn kväll o min lördag blir väldigt lugn o spontan-stannar på Limhamn iaf o vill va mkt hemma solo:) Söndag måste jag till kyrkan! Kramis, Becca

Inga kommentarer: