lördag 8 september 2012

Helgens planer

Idag är det lördag:) Min favorit-dag på veckan-oftast iaf! Igår efter jobbet var jag helt slut!!! Så det blev ingen AW. Skönt det faktiskt,jag vilade,kollade Dr.Phil,pratade länge med Angie o senare på kvällen så hängde Pernilla med mig o handla hem thai-mat o matshoppade på Willys-köpte massa gott till helgen(-bra tips att handla sent,utan massa folk) Nisse blev också väldigt glad för det kan jag säga...:) Nu kollar jag på Gynning på Nyhetsmorgon med en kaffe,nisse o lukas myser i sängen:) Angie fyller år idag!!! Fina vännen....33 år! Vi firar ordentligt i Palma:P Idag ska jag till Alda på salong "Hår o sånt i Limhamn-she is good-alltid supernöjd-vi känner varandra rätt väl med,skönt för mig som hatar att gå till frissan:)  Tidigt ikväll blir det Nama med fina Rosita. Sen myskväll med mina allra finaste-the animals! Orkar inte riktigt mkt folk eller vänner i helgen faktiskt,utan behöver o vill ha min ensamtid! Imorgon blir det förmodligen träning på em o tvmyys hela kvällen+städ o tvätt...Hoppas ni njuter av er helg amigos,Becca

Inga kommentarer: