fredag 14 september 2012

Weekend-plans!

Såå skönt med helg-trött jämt... Men varit på jättebra humör både igår o idag:) Stänger idag så det blev lite sovmorgon-nice! Sen hade jag rytmik med våra små liv, 8 st bara... Lyx! Nu vaktar jag dem o samtliga sover... Tid att andas ut o sitta i lugnet:) Men inget kul väder... Blåst o regnat lite med... Direkt efter jobb så blir jag upphämtad av Lena-blir såå kul att ses! Blir nog AW/sushi på Nama:D Sen blir det lugn o fredagsmyys med mina små. Vad vore helgen utan dem? Tråkig! Imorgon känner jag att jag behöver ta dagen som den kommer- ta det lugnt, handla lite+ städa! Tror att det blir frukost/lunch eller Brunch ute, kanske med min granne:) Skulle eg till mina fantastiska danska släktingar i DK-David fyller 10 år, min yngsta kusin:) Men jag orkade verkligen inget stort med långs resor etc i helgen... Tyvärr! På söndag så har jag lite olika alternativ... United-kyrkan har supersunday på Palladium så det är jag sugen på att gå till... Men vill även träna o tiderna krockar-så jag får se vilket det blir... Hoppas du har en härlig helg! Det blir vad man gör det till;) Man behöver inte alltid stora planer för att ha det bra, o helgen är till för att ladda batterierna! Kramis, Becca

Inga kommentarer: