söndag 30 september 2012

Söndagskväll hos mig...

Tycker söndagskvällar är lite magiska-man vill verkligen njuta av det sista av helgen:) Jag vill ofta ta det väldigt Soft o äta ngt gott, samt kolla på ngt bra på tv.. Än så länge blev det danska o spännande forbrydelsen-ni som inte sett ettan-OMG se den, sååå bra!!! Först nu ska jag äta kvällsmat bestående av torsk,ris med grönsaker o en mkt god citronsås:) Sen blir det citron fromage... Dricker nu ett glas rött... Resan närmar sig-kanske därför jag fortfarande sover kasst... Även en viss person av motsatt kön som ringde 1000 ggr inatt:/ Skulle aldrig få för mig att svara, vill sova på natten...! Låg o sov lite innan idag-Pernilla.N bjöd över mig på soppa-hon hade gjort av egna grönsaker ifrån hennes lott-synd jag missade det.. Men vi får ses snart;) En annan vän-hon som mår psykiskt dåligt har mått uselt även denna helgen... Men ikväll bättre-det gjorde mig glad!:) Snart dags att börja packa för mig... Lovely o vädret ser lysande ut!!! Snart twin peaks en liten stund innan sömnen kallar-upp tidigt imorgon:/ Sov gott kära läsare. Becca

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Becca då! Du måste ju svara! det kan ju vara VÄLDIGT viktigt! :) mr

Beccas sida sa...

Skulle inte tro det;)) Becca

Anonym sa...

Ringer "en viss person" (hej Becca!) av det motsatta könet mej mitt i natten så kommer jag på studs =) mr

Beccas sida sa...

Det får jag väl ta som en komplimang Mr;)) Kram