torsdag 13 september 2012

Finaste

Mina fiiina djur som just nu har världens bästa "nanny":) På bilden är de inne hos Pernilla o myser, som idag när  jag jobbat 10 timmar så har nisse fått komma ut ett par ggr,och inte nog med det...Där stod vackra röda rosor i hallen! TACK PERNILLA!!!! Du e en klippa,och vi tycker om dig-du är värdefull precis som du är!!! Glöm aldrig det.

En gentleman i affären gav mig plats före honom i kön;) Händer inte så ofta i Svealand...! Kanske utstrålar man något-från dvala under en lång period till lite killtjusare igen haha! Trodde jag tappat intresset helt:) Hösten e faktiskt,hösten e faktiskt,hösten e faktiskt bra-JA,sjunger vi snart med kottarna:D Kan nog instämma...Så länge den bjuder på vackra soliga dagar som idag-lagom varmt...

Sitter här o har pratat en stund med min fina granne Pernilla,druckit lite rött-gott! Snart lite mat o fortsatt tv-night...

Skönt med helg SNART! Take care,hörs snart igen! Becca

Inga kommentarer: