tisdag 18 september 2012

Otur men ok...

Haft lite otur nu...Nissen blev som ni vet ju magsjuk o eftersom han är så gammal,så tog det rätt hårt...:( Han var helt slut igårkväll,vi låg o hade det mysigt hela tiden tätt ihop:) Därav inget bloggande. Nu är han bra-Thank GOD!

 Inte nog med det... Hade sovmorgon-jätteskönt...Lite för skönt,så det blev löpning mot bussen,på vägen trampar jag på en skruv-som går rakt igenom ballerinan+in i foten...:( Blev till att dra ut skruven ur foten,men den gick inte ut ur skon...så det blev till att gå barfota hemåt,nya ballerinor på,o taxi! Blöder lite,o gör lite ont,men än så länge ingen fara! Men klart att det gjorde ont när det hände o man blir mest chockad...

  Nu är jag hemma,har umgåtts en stund med grannen Pernilla:) Nu Halv åtta hos mig i bakgrunden o blogging...Riktig tv-kväll ikväll, b.la Svenska Hollywoodfruar sen...kul! Lite vitt vin i glaset o snart komma på vad jag ska äta ikväll.

 Avslutar med en söt kommentar från idag: En pojke-7år sitter o beklagar sig över hur sur han är för att hans mamma alltid hämtar honom jätte-sent...Han säger t.om saker som att skära av huvudet etc...(där fick jag såklart stoppa honom,med tanke på våra yngre liv:) Jag försöker vara schysst o säger-Din mamma kanske jobbar hårt! Han svarar:Ja jag vet, ADVOKAT!!! Hahaha..

 Bjuder även på en söt nisse bild o sko-skruven....:/

 Kram,fortsatt trevlig vecka,till både er o MIG!;) Becca

Inga kommentarer: