torsdag 31 december 2009

Beauty..



Jag har beställt nytt shampoo o hårinpackning-loreal (repairserien) på bellme(-ni kikar väl in där,en ny sak varje dag till betydligt lägre pris än i butik o direkt hem i brevlådan)Fixade även mina nails igår,blev inte helt nöjd men jag får väl förklara lite bättre för henne hur jag vill ha det eller kolla vidare efter nytt ställe-vill inte ha dem för fyrkantiga men heller inte helt runda o INTE för mycket vitt-det är såå tacky tycker jag..Känner sig iaf mer feminin nu med fina o lite längre nails:) Filade till dem själv igårkväll o det blev bättre (men jag är verkligen ingen expert på sånt..) Puss Becca (som snart shoppar beauty igen..)

1 kommentar:

Bina sa...

Hej
Hittade din blogg när jag sökte på Limhamn.
Ser att du byggt dina naglar på Studio de lyx.
Byggt mina naglar hon jenny innan, som hon förstörde mina egna naglar. Aj aj . .

går du kvar där ?