lördag 19 december 2009

Fin avslutning<3

Hade ju varit hemma i 4dgr från jobbet i veckan o när jag kom tillbaka fick jag superglada miner ifrån barnen(-härligt att känna sig som en idol hos någon;)superhärliga kramar o glada miner-finns det något bättre? Sen gick vi på avslutningen i kyrkosalen-o jag klarade det galant-det var ju där jag fick panikångest förra fredagen,men ändå trotsade jag det o bestämde mig för att klara det-stolt över mig själv o min förmåga att se positivt på alla situationer! Var jättefint-duktiga barn som sjöng o spelade olika instrument. Det var även min kollega o vän Carolines sista dag o jag fick ett doftljus o fint kort av henne (o hennes son som går hos oss) där hon skrev:Tack för en rolig o mysig termin på mellangården-Du är glad,spontan o underbar som person,du har ett stort hjärta för barnen o en stor famn,du är värdefull för den du är,våga vara Rebecca fullt ut. Hur fint var inte det?!Tack söta,det värmde o jag blev såklart tårögd..(känsliga jag)Kommer sakna dig o vår sjuka humor ihop på jobbet;) När jag var sjuk fick jag ett sms av en annan kollega som jag tycker om väldigt mycket,hon skrev:Jag är glad att ha dig som min vän,du är en mycket speciell person och jag trivs mycket bra med dig,ta hand om dig kram,så sött o jag blev tårögd även där..Fina människor det finns som verkligen bryr sig. Åkte pulka med barnen på gården under em,åt julbord till lunch (där allt fanns med!)Härlig dag! Sen mötte jag mitt ex mamma när jag var ute med nissen o hon bjöd hem mig så jag var där igårkväll-åt en toast,vin o glögg med choklad,tryffel o pepparkakor,trevligt:) Annars blir inte helgen som jag tänkt mig tyvärr-hade planer med Angelica o hon e sjuk..trist!! så nu sitter jag hemma en lördagkväll solo med ont i magen fortfarande..kunde varit på bakfickan o kollat på en jag känner som spelar där-skulle gått med Dean men vi får ses en annan dag pga magen..:( Jag har iaf varit duktig o powerwalkat både igår o idag (varje dag ska jag göra det)+storhandlat. Nu blir det tv-paradise xl o promenad med vovven+kyckling med bakad potatis,sallad o vitlöksbröd. Imorgon kanske det blir mobilia om jag mår ok-måste SHOPPA:)) Ha en skön lördagskväll friends! Becca

Inga kommentarer: