fredag 4 december 2009

Planer för helgen..

Nu är jag sjuker igen-inget allvarligt men trots allt en stor förkylning IGEN..Jag blir såå trött..Nä denna perioden är inte speciellt bra för mig-blir jämt sjuk i nov (sen jag började inom barnomsorgen)och ibland även lite i dec o jan..Så mina planer för helgen blev lite ändrade-skulle egentligen ha gått i stan imorgon o shoppat lite,lunchat osv men det orkar jag inte nu så det blir till att stanna på Limhamn (som vanligt) Ska ta en sen frukost med Anna imorgon (förmodligen på lieto)ska nog shoppa lite med:)o tidigt på kvällen blir det nama o förmodligen lite sushi o drinks med Karin,senare på kvällen blir det mys framför tvn. På söndag har jag inga plans o det är nog rätt skönt..behöver som vanligt städa o även tvätta (det är kris när man får ta på sig ett par bikinitrosor som idag;) Hade mysigt med mina kids idag-fredag är alltid mysdag hos oss-färre barn o vi brukar gå iväg till lekplats eller annat ställe,men idag då vi bara var 10 småttingar så stannade vi på förskolan o jag stannade inne med min grupp o julpyntade-nä inte min grej haha Caroline fick klippa åt mig:D MEN himla mysigt att göra barnen glada o att se deras fina resultat-de gjorde granar av deras händer o pynt till den osv:) Sen blev det lite juldans o julsånger o adventssamling där vi tände det andra ljuset,till mellanmål bakade en kollega scones som vi åt med grädde o blåbärssylt,ett tips-såå gott! Nu dricker jag lite rödvin o ikväll blir det tvmys med idol, hoppas på Tove framförallt o hellre Erik än Calle. Ha en skön start på helgen-Becca<3

Inga kommentarer: